jag struntar i att det regnar

21 Jun, 2011 - 17:31 ☆ glada dagar

Min syster är den bästa!!




Inte nog med att jag blir så vansinnigt glad varje gång vi träffas, tillsammans bakar vi fantastiska tårtor till Pappa också :)

I söndags flyttade Storasyster och hennes sambo in i mitt vardagsrum. Har längtat efter syrran varje dag i en evighet!! Fantastiskt har det varit att ha dem här, tyvärr blev det för kort och redan idag for dem vidare norrut.
Eftersom dem bor i Halmstad ses vi alldeles för sällan!



Nu när jag kom hem från jobbet hade dem lämnat burkar med plommonsylt (från deras egna plommon i Halmstad), satt upp en säkerhetskedja som jag har velat ha till min dörr!



Dem hade även fixat en blomma till min balkong, lagat mina persienner som har hängt på trekvart i snart ett år, bäddat min säng och vikt mina kläder....

Va?? Är syrran bäst eller vad?

Jag bryr mig inte ens om att det regnar. Dem har gjort min dag. tack. Tack tack tack jag älskar er!

Nu ladda för BC pass. Tanken var att köra utomhus denna vecka, men jag tror minsann vi struntar i det. Även om Bodycombat ute i regn vore en fantastiskt upplevelse! ;)

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback