Man vet att man har träningsvärk.....

01 Jun, 2011 - 23:08 ☆ glada dagar
..... när man inte kan sätta på korken på en tuschpenna! Eftersom det gör för ont i bröstet att föra ihop armarna. HAHA!





Bröstet mår dock bättre nu än tidigare på dagen. Träningsvärk jag älskar dig!

Dagens träning blev zumbapass och sen rygg i gymmet.

Blev överlycklig över att Madde är hemma i Pite och var med på mitt pass! (vi gick i samma klass i 4.5 år när vi pluggade till danslärare!) Nu hoppas jag på att hinna träffa henne över en fika och prata ikapp oss om livet! :)

Uppe i gymmet träffade jag en trevlig kille! Det gjorde mig glad! Jag kände mig lite trött och hade inget jätte pepp för att gymma, men tänk då vad mycket det kan göra att någon frågar hur det går och bjuder på ett léende!!! Och önskar mig en trevlig helg. Det gjorde min kväll. Tack! Tack!







"Vi har testat Zumba förut och ingenting är som det här"

"Det här är verkligen annorlunda"

"Du har hög musik och den är bra. man känner lätt rytmen"

"Det är så svettigt"

Ja mitt Zumba pass kanske inte är som andra ni testat, vad vet jag? :)
Självklart har jag gjort mitt pass till min grej, jag tror det är viktigt att man gör det.
När jag gör det som jag vill ha det kan jag stå för det och leverera med ett engagemang och glädje som är 100 % äkta. Som är 100 % fröken Pe ;)

Under mina pass blandar jag färdiga koreografier med mina egna. Jag använder egen musik och jag använder Zumba skivor. Jag använder steg från olika Zumba stilar, och jag använder mina egna steg.
Tempot är högt och pulsen rusar för det mesta. Jag gillar det. Jag älskar det. Jag väljer att ha det så.

Passet blir mera dans och det flyter på en timme, istället för att nöta maruenge steg i 40 min. Man är olika. Man gillar olika. Jag gillar mitt sätt. Det kanske är annorlunda, det kanske är liknande som någon annans. Vad vet jag. Jag bara dansar. ;)

Jag vill såklart att alla ska älska det lika mycket som jag!

Men bara det syns att jag älskar det så jag levererar mitt pass på bästa sätt!

Jag har ju lite damp. Jag vill ofta ösa på. Gillar tuffa pass med högt tempo. Mycket energi ska det vara. Glädje och vilja. Jobbigt ska det vara, men roligt. Roligt jobbigt. Jobbigt roligt. Vissa älskar det vissa hatar det. Men jag tänker inte ändra mig. Jag är jag och jag älskar det jag gör på mitt sätt.

Over and out. Jag gillar er!

Pe

Kommentarer
Stefan Nilsson säjer:

Vad tycker du om att Biggest Loser ska börja med Zumba?



http://biggest-loser.se/biggest-loser-zumba/

2011-06-16 @ 11:52:34
Blogg/Hemsida: http://biggest-loser.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback