Man vet!!

10 Jun, 2011 - 23:02 ☆ glada dagar
Jag vet att det är Sommar när:




- solglasögonen är stora
- Det är 30 grader varmt
- Jag vill kasta mig i älven




- Nätterna är ljusa
- jag har sand mellan tårna
- jag står i älven och fotar min skugga




- jag faller ihop av värmeslag efter en löprunda
- det står prickiga tofflor i gräset
- det luktar blommor




- Det är 25 grader varmt på löprundan. Klockan Åtta. På kvällen.
- Jag vill kasta mig i älven
- Jag vill kasta mig i älven




- Favorit plagget korta jeansshorts tas fram ur garderoben
- Jag får sporttops ränder och inte bikiniränder.....
- Jag håller in magen för sommarformens skull
- Jag börjar planera Kiruna Festivalen med kompisarna!

Snacka om värmebölja!! Vansinne! Varmt i hela Sverige. För varmt. Men jag vill inte klaga :)
Det är bara det att när det är 30 grader varmt ute vill jag inte jobba hela dagarna! Det är äckel varmt ute, inne, på jobbet, i lägenheten... överallt! På lunchen har jag passat på att ställa mig i älven eftersom det är det enda stället där det svalkar en aning! :)

Imorgon äntligen ledig så jag hoppas på ännu en solskensdag så jag kan bättra på träningsbrännan eller kasta mig i älven!


Veckan har varit kanon!

Måndag:
Utomhusträning morgon och kväll. Spring uppför trappa, slag på mitsar, mage osv.

Tisdag: Tidigt gympass bröst kl 06.00 och sedan Body combat på kvällen och triceps i gymmet.

Onsdag: Zumbapass och crossfit

Torsdag: Löpning i 35 min

Fredag: Spinning och styrka 06.30 Mage/bål i gymmet. Löpning 45 min på kvällen.

Som sagt det är VARMT! Men det vet ni väl redan? Nu ska jag fly min lägenhet innan jag svimmar av värmeslag! hihi.


Puss på er kompisar
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback