tack och godnatt

14 Jun, 2011 - 23:34 ☆ glada dagar

T I S D A G

* jobba och dagen går fort. En äldre dam frågade vart man sätter in chipset när hon skulle betala med kort. Underbar dam.

* Bodycombat pass, det märks att det är sommar när deltagarantalet minskar. GLÖM inte bort att träna!!! ;) En varm dag är det skönt att gå in och träna! En kall dag är det också skönt att gå in och träna! :) Glöm inte det kompisar

* Gymma axlar. snabbpass. Blir ofta snabbpass i gymmet. Fort ska det gå om jag ska hinna med...

* Jag ska köpa mig en longboard! Varit sugen i flera månader, att sen se att min finaste vän Josefine har köpt en gjorde mig inte mindre taggad! En longboard ska införskaffas snarast!


Tack o godnatt

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback