4 timmar på cykeln och en riktig hejjardag!

05 Mar, 2011 - 23:20 ☆ glada dagar
Imorgon bär det av. Vasaloppet. Kan man inte vara på plats och åka skidor så funkar det lika bra att cykla vasaloppet.

Vasaloppsspinning imorgon och jag känner på mig att det kommer bli ett fantastiskt pass!
Jag och Annelie har varit och förberett idag med blåbärssoppa, nummerlappar, bananer, russin... så alla deltagare lär garanterat komma i mål! ;)

Starten går kl 8 och vi cyklar tills första skidåkaren kommer till mora. Självklart kommer vi att följa loppet på storbild, blandat med musik och activio systemet. Vilken dag att se fram emot!



Tur man är en riktig hejjare på det här med skidåkning.....

Imorgon ska jag dessutom dansa med mina 2 funkykidzgrupper, med dem minsta barnen.
På kvällen blir det att ha zumba pass i rosvik. En riktig hejjar dag med andra ord. Gissar att jag kommer ramla i sängen imorgon med trötta ben ;)

Adjöken från fröken

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback