all in

25 Mar, 2011 - 17:57 ☆ glada dagar


Hejsan skor ni är det finaste jag vet och det jag älskar allra mest just nu!




Det är inte så att jag är ytlig. Det är trots allt insidan som räknas! ;)




Nöjd tjej i snygga skor.

  Spinningskorna har också gjort mig nöjd idag!


Sanna mina ord det är Fredag.
Spinning + styrka pass idag som varje fredag morgon. Fantastiskt så pigg jag blir varje gång. För att inte tala om hur Fantastiskt pigga deltagarna är varje fredag 06.30.

Idag la jag in en intervall låt där deltagarna själva fick styra. När man vill ställer man sig upp och då hakar alla på och kör en intervall på 15-20 sek. Med många deltagare blir det väldans många intervaller. :) Jag blev galet nöjd över hur många vi hann med och att viljan fanns hos alla att köra igen och igen och igen....

Efter passet gymmade jag en stund och kände att morgonstund verkligen har guld i mun!

kl 9.00 hade jag hunnit instruera ett pass, kört i gymmet och ätit en brakfrukost. Ingen dålig start på helgen!! ;)

Nu iväg på äventyr. Klädd i underställ och rosa yllesockar. Kan ju inte bli annat än.... ja just de. FANTASTISKT!

Trevlig helg snyggingar!

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback