Dag 11- mina syskon

04 Mar, 2011 - 18:01 ☆ glada dagar
Dag 11 - mina syskon

Jag har 3 fantastiska underbara härliga syskon.
Alla tre står mig väldigt nära och jag älskar mina syskon mer än allt. För mig är min syster och mina bröder mer än bara syskon, dem är mina vänner, mitt stöd, min energikälla, mitt pepp, mina råd,... ja för mig så rymmer ordet syskon otroligt mycket kärlek!!

Tillsammans så delar vi skratt, tårar, ångest, rädsla, lycka, framgångar och motgångar. Tryggheten att veta att mina syskon finns för mig är guld-diamanter-juveler-och bling bling värt! ;)





Syrran yaooo;

5 snabba om mig och syrran

1) Om ni tycker jag är kort ska ni se min syrra

2) Syrran är kung i köket medans jag är kaos i köket

3) När jag tränar läser syrran en bok

4) Medan jag hänger ut mitt liv på bloggen är syrran livrädd för internet och allt vad bloggar och facebook heter...

5) Syrran finns alltid för mig och hon svarar alltid i telefon oavsett vilken tid på dygnet jag ringer!

Oj vad jag saknar syrran!!! Hon bor så fruktansvärt långt borta att det gör ont i hjärtat!




Broooorsan yaooo;

5 snabba om min stekiga storebror och mig

1) Om ni tycker jag är träningsnörd ska ni träffa min brorsa

2) När brorsan springer cyklar jag bredvid och hejjar på

3) Vi är båda tränare och lärare, och älskar träning och hälsa. Brorsan är min inspiration och förebild när det gäller träning. Vi agerar ofta lekledare och drar igång kusinträffar, femkamper, fotbollsmatcher....

4) Brorsan ger mig en smäll på axeln och tar ner mig på jorden när jag är obrydd och nonchalant

5) När brorsan skrattar skrattar jag. Han har så nära till skratt min bror och ger så otroligt mycket energi till alla i sin närhet!

Mitt hjärta är perfekt- för storebror finns i det!




Eeeeey brorsaaaaaan

5 snabba om min smarta lillebror och mig

1) Familjens geni. Japp har jag problem så ringer jag Lillebror. Oavsett vad det gäller. Han kan alltid mer än mig.

2) Elektrikern som slår både mig och storebrorsan i muskelvolym även om vi inte vill erkänna det. 

3) Jag och lillebror har slagits med hockeyklubbor, Vi har lekt tillsammans, haft otroligt roligt genom alla år, festar tillsammans, åker spark, hittar på mycket tillsammans, skrattar, utvärderar den andres dejter (blir det en töntstämpel från brorsan är det bara att lägga ner), Lillebror är min bästa kompis utan tvekan!

4) Vi kan ringa varandra och säga otroligt smarta ord och föra väldigt givande konversationer som - "skit ner dig". Eller - "jag är för trött för att prata". Eller bara vråla - "brorsan yaaao, syrran yaaaao". Eller - "va faaaan göööru?" Eller - "äru full?" Eller - "äru bakis"

5) Vi håller ihop jag och brorsan. "Flyttar du till Halmstad så drar jag också". "Nu skaffar ingen av oss någon ny utan är du singel så är jag singel" "Ska du göra det så ska jag också".... osv haha :) 

Fiiii faaan broooossan du är bäst! jag ringer dig ikväll på din teleboboo












Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback