jag får bestämma

31 Mar, 2011 - 11:58 ☆ glada dagar
Det bästa med att det här är min blogg är att det är jag som bestämmer innehållet!



Jag kan välja att inte visa för mycket ben. Jag kan välja att visa mina starka armar. Jag kan välja att göra precis som jag vill. ;)



Magrutorna finns inte ännu på plats och vi får se när dem kommer.... Mer förbränning så tror jag minsann dem kommer visa sig... för dem finns där nånstanns.. :) haha. i can feel it!

Jag har ganska taniga ben men dem dansar svin bra!! :)
Jag känner mig stark och full av energi och min kropp är min bästa vän! Jag är nöjd över den jag är och hur jag ser ut, men det är klart lite fler tunga benböj skulle inte vara så dumt.... hihi.

Jag tränar! Oavsett vad någon annan tycker och att jag fick en kommentar om att det jag gör inte är träning.
Jag kallar det för vad jag vill för än en gång är det jag som bestämmer!! Du kanske motionerar/rör på dig/tränar/gympar/dansar/skuttar/löper... kalla det vad du vill. Jag kallar det jag gör för träning! Jag TRÄNAR helt enkelt. Vare det sig handlar om att instruera, dansa, cykla, gå, lyfta hantlar, hoppsa runt... så mitt samlingsnamn är träning! :)

Jag bestämmer men jag vill att ni kommenterar och frågar! Vad äter jag till frukost? Vad är det värsta jag vet? Är jag kär? Vilka är mina favoritskor? Har jag tävlingsätit bananer? Frågor och kommenater bestämmer ni...

Later!

Pe


Kommentarer
Anonym säjer:

Är du med ikväll på combat passet och instruerar? Hoppas det! /Emelie

2011-03-31 @ 15:32:55
josefine säjer:

du är så snygg!!! :D

2011-04-04 @ 20:33:47
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback