när nakenchocken har lagt sig

31 Mar, 2011 - 16:39 ☆ glada dagar
jajjemän... det blev en rejäl nakenchock i förra inlägget. har ni hämtat er?

Det är faktiskt inte värre än att vara i bikini på sommaren, ja förutom att man kanske är mera solbränd en sommardag i bikini!

Jösses finns ju dem som tränar i sporttop och små shorts. Så jag tycker nog inte det var för farligt eller naket... mohahaha.

Hur som helst, idag är det torsdag och ikväll kör vi Bodycombat 47 igen!! :) Yey! Glömde uppdatera om våran release i tisdags som var magisk! Jag hade knappt haft tid att öva in passet så jag var så nervös så jag trodde jag skulle svimma innan. Men det kändes så bra!

Passet är grymt. Deltagarna var grymma. Jag och Sofia var grymma! Som sagt magiskt! Nytt pass och vi gjorde inget fel koreografimässigt. Det kommer väl idag... jösses nu blev jag nervös igen ;)

Jag hoppas vi ses! Ät ordentligt & drick ordentligt. För när vi kör så kör vi ordentligt!

18.00 Step IN sal 2. Missa inte! 



BODYCOMBAT 47 tracklist:

1a: Dynamite (Kritikal Mass Radio Edit) – Jason Born
1b: Love The Way You Lie (KM Hands Up Remix) – Other Ego
2: Let Me Hear You Scream – Kartsy Wolfbain
3: Make You Mine – Lisa Lowe & BamBam
4: Fire – Scooter
5: The Warriors Code – Dropkick Murphys
6: Feels Like A Prayer (Clubstar Remix) – Meck feat. Dino
7: You’re Going Down – Badlands Inc
8: Release Me – Linzi Paul
9: Beautiful Monster (Full Vocal La La Sessica Mix) – Mick Lion
10: Just The Way You Are – Bruno Mars

Puss i solen
/Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback