presenter ska vara stora och systrar små

19 Mar, 2011 - 17:01 ☆ glada dagar


Fasters kille tycker också om färg, i alla fall om faster själv får välja ;)



Idag har jag druckit världens största kaffe. Den var enorm. Därmed fick familjens uttryck "en balja kaffe" en ny innebörd....

Vi har också slagit in världens största paket. Den var så stor att jag och syrran inte fick plats i bilen. Men allt går att lösa. :) När paketen är stora är det tur att jag och syrran är små.





När det kommer till paketinslagning är 4 paketinslagare bättre än 1. Och ju mer olika papper och ihoplappande desto roligare paket!

Hur många tror att jag köpte skorna??? hihi

Pe

Kommentarer
Iza säjer:

Så klart du köpte skorna! Finns inget annat alternativ.. Jag ser dig framför mig - dansandes fram (i skorna) på gatorna i vår o sommar

2011-03-19 @ 18:30:46
Blogg/Hemsida: http://imittegetparadis.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback