Ryggformen!

30 Mar, 2011 - 13:58 ☆ glada dagar


Jag har lagt en del fokus på min baksida. Alltså ryggen på sista tiden eftersom jag dels behövde stärka upp den men också för att jag tycker det är så vansinnigt snyggt med just en snygg rygg!

Jag är en aning nöjd, men min dröm rygg är att ha mer synliga muskler, mindre fett och en smalare midja.
HAha japp så enkelt är det! Okej nu kanske inte en Barbie midja är något att sträva efter direkt.... haha men om min kropp var en lerklump skulle jag forma till och skära bort....

Ni vet vi esteter vill att det ska vara vackert för ögat och blir aldrig riktigt nöjda... Det finns alltid saker att förbättra. Det är väl därför träningen är så rolig också. Man kan se sig som en lerklump som man sakta men säkert formar om tills den blir som man vill ha den...

Kommentarer på det?

Så hur ska jag nå min drömrygg? Med ägg och bacon, chins och sluta fika på jobbet ;) oooooh my god.

Tjollahejsvej från en galen tjej

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback