söndagslycka

14 Mar, 2011 - 00:50 ☆ glada dagar

Söndag söndag söndag. Det finns mycket att glädjas över på söndagar.

Som att bli lycklig över att få köra Bodycombat kvartals med Fredrik Andersson.
Jag säger som Petra, Fredde är det bästa som har hänt träningssverige! :) Han är fantastisk. Nya passet är fantastiskt. Pulsen är hög och det var lite nya moves. Helt underbart!





Glädje en söndag är att gå på stan i Luleå med Sofia och shoppa en färgglad jacka och nya klockor. Och skratta åt att vi båda två har extremt dåligt lokalsinne.

Glädje är också att kliva in i en sporthall och dansa zumba med 40 glada kvinnor i alla åldrar. Även om jag var lite trött efer en heldag i luleå och dränkt i svett efter BC passet, så blev jag full med glädje och energi av att möta alla danssugna damer! :)

När man är trött efter en hel dag bora är det verkligen lycka att bli bjuden på middag av världens bästa och snyggaste kock ;) Och sen se the fighter som för övrigt är en riktigt bra film!





Olycka en söndag däremot är att på något sätt lyckas sträcka nacken och få något i kläm. Galet ont. Galet att jag inte kan röra huvudet. Men med några alvedon borde det ordna sig till.

Ja medan jag har skrivit det här har jag hunnit borsta tänderna så nu är det bara a ramla i säng.

tack och godnatt och kom ihåg att vara lyckliga ;)

Pe






Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback