Sthlm i mitt hjärta

21 Mar, 2011 - 13:42 ☆ glada dagar


Jag fick några timmar i Sthlm igår. Blev kaffemys med Jossan, promenad på söder, fönstershopping, tubåkning... Bara må väldigt bra i huvudstaden en eftermiddag. Tanken slog mig igen att det är där jag borde vara.
Det är där jag ska gå runt på söder med en take away coffee och njuta i vårsolen. ;)

Ja.... flytta tillbaka till Sthlm eller inte. Det är frågan. Och jag ger mig själv olika svar varje gång. Men för tillfället röstar jag helt klart för! Jag ska leta jobb och lägenhet, tänker att det kan vara en bra början.

Pe

Kommentarer
Sofie säjer:

Jag önskar att jag också kunde flytta. I Stockholm känner jag mig hemma.

Kör hårt! :)

2011-03-21 @ 16:06:09
Blogg/Hemsida: http://annikasofie.blogg.se/
Iza säjer:

Ännu en sväng till storstan utan ett ord? ;-) Kanske en kaffe nästa gång?

2011-03-22 @ 10:00:52
Blogg/Hemsida: http://imittegetparadis.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback