vilket rykar pass!!

15 Mar, 2011 - 23:42 ☆ glada dagar
Hos Petra Lindmark äter man middag kl 23.15. Inga konstigheter med det...



Hinner man inte äta middag under dagen så får det bli middag på kvällen. Sen middag är bättre än ingen middag.

Nej det är inget jag har spytt upp och äter igen för att spara pengar, även om det kan se så ut.

Hos restaurang "kaos i köket" serveras idag isbergssallad - jag älskar krispig isbergssallad!! okej att det är typ vatten och inte så mkt att äta men det är så GOTT! - & köttfärs med bönor, rödlök, soltorkade tomater och allt annat jag hade i kylen - vill säga inte så fasligt mycket men några difusa saker.



När jag kom till Step In såg jag till min glädje att det bara var några få ynka platser kvar till mitt Bodycombat pass. Wow tänkte jag. Ikväll blir det energi! Och det blev det. Ett rykar pass måste jag nog säga :)

Mycket folk, energifulla deltagare, jag gav allt, dem gav allt. Några nya deltagare som kom och pratade med mig efter passet. Dem var glada, trötta och nöjda. Det gjorde mig nöjd!
Bodycombat skulle dem fortsätta med och det är lycka för mig att dem fick en bra första upplevelse! :)

Efteråt var jag slut. Lycklig. Glad. Så glad att jag var tvungen att göra av med energi i gymmet en kort stund.

Än en gång slår tanken mig att jag verkligen älskar att instruera. Tack deltagare ni är fantastiska!

Puss puss till alla ni underbara som berikar mitt liv

/Fröken Pe 


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback