wow awesome and snygg

17 Mar, 2011 - 22:09 ☆ glada dagar




Det är otroligt roligt att läsa roliga meningar på mjölkpaketet när man dricker morgon kaffe i sthlm :)

Jag är tjock och viktor är söt. Har ätit så mycket att magen håller på att sprängas.

Imorgon ska jag hälsa mig själv välkommen till örebro med en promenad. Jag är sjukt smart ;)



Man kan tro att det är vår här nere i södern men sanningen är att det är svinkallt. I alla fall ikväll. Hujedamej. Tur att Mc donalds kaffe värmer.

På väg ner från Sthlm idag mindes vi dem vanliga bilsemestrarna med familjen förr i tiden. haha det var roliga tider och roliga minnen. Imorgon kommer även storasyster till Örebro så då är vi samlade hela familjen!! Sist vi alla var tillsammans var julen 2009. 1.5 år sedan ungefär. Jag har inte träffat syrran på nästan 1 år så jag ska aldrig sluta kramas när vi ses! ;)

Jag har en underbar helg framför mig. Ska spana in örebros gym och bli kompis med brorsans alla kettlebell i garaget!

Puss vänner
Pe




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback