Boxningsträning Bk Björnen

30 Maj, 2011 - 22:21 ☆ glada dagar




Måndagkväll hos Fröken Pe. Följ med på Boxningsträning med Bk Björnen.





Det blev en jobbig träning. Svett, skrik, spya, adrenalin, skakiga ben, trötta armar.... Njutning!

Jag älskar mina måndagar. Jag älskar Bk Björnen och jag älskar Björnarna! Det är ett fantastiskt gäng att träna på måndagar, alla peppar varandra, skriker, kämpar och sprider en sån energi - även om man är dödstrött och måste kräkas. :)






Johan och Arvid kämpar i stångbrottning.

Fantastisk övning för bål, armar, axlar, balans.

Testa själva det är betydligt jobbigare än det ser ut.
Ta sopkvasten och utmana brorsan, syrran, sambon, killen, tjejen, mamma, pappa, polarn, grannen...





Mera mage. Den "lilla" brutalbänken. Ger grym träningsvärk. Jag skulle leka tuff förra veckan och hade träningsvärk i 4 dagar. En hemsk träningsvärk dessutom! ;)








Planka. När personen har hoppat över en gör man en armhävning och upphopp.
Riktigt roligt om man får upp lite fart i ringen.





Jag är glad och jag har haft en kanon bra dag! Tror det var morgonträningen som har hållt mig så pigg hela dagen.
Nu bums i säng och kanske träna innan jobbet imorgon också!



Om ni tycker hockeyomklädningsrum luktar svett har ni aldrig varit in i ett boxningsförråd! ;)


Pe

Kommentarer
Rebecca säjer:

Hallå i det gråa vädret! Du petra har du tips på några bra träningsskor?? letar som en idiot men hittar inga jag gillar! Vad har du för skor n-r du tränar inne??

2011-05-31 @ 10:43:26
Blogg/Hemsida: http://aspegrenrebecca.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback