Fantastisk tisdag

31 Maj, 2011 - 23:44 ☆ glada dagar

God kväll vänner!

Min dag har varit fantastiskt måste jag bara få skryta om ;)

Startade dagen med att fara och träna. 06.15 låg jag under skivstången och körde bänkpress, medan J peppade skrek "sluta mesa", "ta i då", "din fjant" och andra väldigt snälla saker...?



"jag säger det du behöver höra för att ta i"

Och visst har han rätt i det världens bästa J. Det är så skönt att ha någon som hjälper mig med träningen, som skriker, och peppar mig! När man är van att peppa andra är det otroligt härligt att själv få lite pepp ibland :)

Imorgon kommer jag ha en träningsvärk som heter duga i bröstet. Ser nästan fram emot det!



Snart är jag världens biffigaste tjej med J´s hjälp! hehe. :)

Ikväll blev det träning igen. Hade Bodycombat pass och som vanligt - det är bland det bästa jag vet!!
Gillar verkligen release 47 och vill nästan inte byta till 48an. Haha. Är inte det minsta leds utan det känns som att jag nyss började köra 47an.....

Efter Combaten som J också var med på, gick vi i gymmet och körde triceps. Skönt men det gjorde ont. En bra smärta. En skön smärta. Så fort jag blir trött och vill ge upp så är J där och får mig att orka en till... Fantastiskt!

Jag är grym. J är grym. Dagen har varit grym! :)

Imorgon blir det nog "sovmorgon" till kl 7. Om jag inte springer milen kl 0600? hoho... Nej en sovmorgon är jag nog allt värd. Milen tar vi på torsdag så vi har något att stiga upp till då också. Ledig och allt som jag kommer vara! wehooooo!


Godnatt sov gott!
Ni är bäst!


Pe




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback