Jag brukar läsa din blogg och tycker du är grym!!!

16 Maj, 2011 - 14:25 ☆ glada dagar


Hemma igen efter den bästa helgen på länge.
Jag känner mig full med träningsglädje, inspiration och nya idéer bubblar i mig som en kolsyramaskin!

Fanns ingen tid för shopping under helgen (så inga skor och inga nya träningskläder) men att komma hem med en pärm full av träning, en dvd, ett kursintyg, 2 deodoranter av favoritmärket och en fantastisk parfym känns inte fy skam ;)



För att inte tala om den lilla förpackningen med 2 gratis tuggummin som jag fick på arlanda!! Dem gjorde det lätt värt att betala 31 kronor för en kopp kaffe!!

"VA?? Ska ru ha 31 spänn för en kaffe? Skääääämtar ru?? (utropat med en stor dos norrländska), ja okejj råå tur att jag fick gratis tuggummi fi faaan"



Okej alla mina fans- ledsen att göra er besvikna.
Storebror- blunda
Jocke- Förlåt
Pappa- jag ska inte

Kom även hem med ett pack cigaretter och en tändare. Jo jag skäms en aning. För jag är ingen rökare. Skäms när jag tar ett bloss. Men det finns två tillfällen som får mig att tycka att en cigg är vansinnigt gott. Det är när jag umgås med mamma, och vi har något viktigt att skvallra om.
Och det är när jag är med min underbara vän Stina!

Tänk er en kaffe en lördagkväll på en uteservering på östermalm. Du och din vän skrattar. Ni pratar om gamla minnen. Pratar om framtiden. Det är lite småkyligt. Din vän tänder en cigg. Och du tänker, shit vad gott det ser ut.....

Haha. Japp då trillar jag dit ibland det ska erkännas. Även om jag inte är någon rökare. Även om jag vet hur värdelöst det är. Även om jag vet att pappa blir arg. Även om jag vet att storebror slår mig i armen. jag vet allt det där! Men jag står ändå för att jag ibland (som tur är väldigt sällan) vill ta en cigg och trotsigt förneka alla negativa aspekter på det hela.


Till sist! På vårat sista träningspass med functional moves igår kom ingen mindre än Jessica Clarén och var med!
Jag ville springa fram och slå armarna om henne och vråla JAG BRUKAR LÄSA DIN BLOGG OCH TYCKER ATT DU ÄR GRYM! Men jag tordes inte.... fan.


Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback