Nemen!

17 Maj, 2011 - 13:46 ☆ glada dagar
Jag älskar att komma hem på lunch och mitt bland alla reklamblad få lite träningsinspiration!!



Funderar på att fara till Halmstad i september och vara med på The Academys eventdagar. Om någon undrar vad jag önskar mig när jag fyller år (i september) så är det eventdagar och resa ner till Halmstad! ;)

något annat som är kul när man kommer hem på lunch är att få ett mail... Dem vill träffa mig nere i Sthlm för jobbet jag sökte. Haha. Så det är bara att försöka hinna fara ner en sväng igen då. Det är som gruppträningsinstruktör och som danslärare på en dansstudio, så jobbet skulle passa mig peeeeerfekt!

Men om det inte blir heltid så måste jag hitta ett till jobb i sthlm. Och en lägenhet för att kunna flytta ner....
Men det är små saker ;)

Pe

Kommentarer
Erica säjer:

Allt löser sig! Sthlm är bra. Lycka till! :)

2011-05-17 @ 21:33:47
Blogg/Hemsida: http://erreb.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback