ni beundrar mig erkänn? ni tjuvläser iaf.... ;)

19 Maj, 2011 - 18:15 ☆ glada dagar
Hej vänner och ovänner och trevliga och otrevliga ni som gillar mig och ni som inte gör det ni som beundrar mig och ni som avskyr mig ni som blir glada av min blogg och ni som tjuvläser den utan att erkänna det.

Hej på er!

Hoppas ni har en grym dag! Jag är trött som den tröttaste varelse i världen. Ska cykla till J och somna i hans fåtölj. Hinner aldrig träffa min kompis J längre känns det som. Så att fara dit och sova känns ju som hemskt roligt sällskap. Jajjemen man ska allt vara lycklig om man har mig som kompis ;)

Puss på er! Vilka ni nu än är

Pe

Kommentarer
maja säjer:

Du verkar vara full av energi blir grymt impad! Jag försöker komma igång med träningen men jag hittar som ingen energi. Hur håller du dig pigg och orkar träna så mycket? Är det kosten som gör det? Sömnen?



Bra blogg, kan du inte lägga upp lite tips på bra kost för oss som inte kan så mycket?:)



Hej!

2011-05-19 @ 21:24:07
Rebecca säjer:

Jag älskar att läsa din blogg, tack för att du ger mig motivation för att träna :) I love it!! KRam på dig

2011-05-19 @ 22:52:46
Blogg/Hemsida: http://aspegrenrebecca.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback