Functional moves utbildning i Sthlm

13 Maj, 2011 - 22:17 ☆ glada dagar


Fröken Pe är på äventyr i Huvudstaden. Fantastiskt!

Dagen började med frukost på Stina och Johans balkong. Frukost i underbart sällskap kan bara bli en bra start på dagen. Sen förflyttade jag mig till Östermalm där jag hade tänkt spendera hela helgen :)




Functional moves utbildning hela helgen. Idag har vi rört oss framåt, bakåt, sidled, upp, ner, hit och dit, roterat och vridit.... Första dagen var intensiv och helt perfekt! Vi går igenom träningsmoduler, tänket bakom Functional moves som gruppträningsform, gått igenom teknik osv osv...

Ser verkligen fram emot dag 2 imorgon!

Passet känns riktigt bra och höjer pulsen rejält. Viktskivor, kroppsvikt, stepbräda, balans, styrka, rörlighet.. Ja det finns inget som saknas. Jag ska berätta mer om passet efter helgens utbildning :)




Både middagspausen och utbildningen är extra rolig när man har med sig sin fina vän och kollega Therese!
Vi har korrigerat varandra med små gula pluttar idag. Bara en sådan sak :)



Jag har flyttat in på hotellet och kan tänka mig att stanna här ungefär för alltid. Imorgon ska jag frossa i hotellfrukost tills jag spränger magen tror jag minsann! Hotellfrukost kan vara det bästa jag vet.



Kanske går ut och umgås med Sthlms kvällen. Eller så ska jag bara kasta mig i min stora hotellsäng.
Känner mig rätt slut och imorgon ska det funktionell tränas som tusan!

Vad gör ni? Hur mår du Stockholm? Är du glad över att ha mig här? Har du längtat efter mig lika mycket som jag har längtat efter dig?

/Fröken Pe

Kommentarer
Ea säjer:

Ser fram emot höstens pass!!!



...och självklart har jag bokat zumban på onsdag ;-) Jag gillade passet sist. Har varit borta några gånger och blev glatt överraskad av de nya momenten!! Du är jätteduktig!

2011-05-14 @ 22:50:35
Blogg/Hemsida: http://Famcleves.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback