Fröken Pe kan bära dig till jobbet

17 Maj, 2011 - 23:03 ☆ glada dagar

Jag funderar på några slogans till Fröken Pe.

1) Svårt att komma upp på morgonen?- Låt fröken Pe bära dig till jobbet


2) Känner du dig grå och trist?- Fröken Pe kan plinga på i färgglada kläder


3) Känner du dig uttråkad?- Fröken Pe kan hjula i ditt vardagsrum


4) Fungerar inte din väckarklocka?- Fröken Pe kan vråla i ditt öra 07.00


5) Behöver du komma igång?- Fröken Pe kan springa bakom och hota dig med en spark i baken


6) Ingen matlagnings motivation?- Fröken Pe kan bjuda på en snus


7) Är du tävlingssugen?- Fröken Pe utmanar dig i 100 armhävningar på kortast tid


8) HAr du beslutångest?- Fröken Pe kan klunsa om saken med dig


9) Behöver du en kompis? - Fröken Pe gillar att dricka kaffe


10) Vill du få större muskler?- Fröken Pe kan skrika på dig i gymmet


11) Tycker du det är trist att promenera?- Fröken Pe kan göra hoppsasteg med dig


12) Är du sur?- Fröken Pe kan dra ett skämt


13) Behöver du underhållning?- Fröken Pe kan stå på händer och dansa



Eller har ni några andra förslag? haha......

Pe


Kommentarer
J. P. säjer:

Haha jag tar nummer två, fem och tio tack !!

Tänkte bara lämna en kommentar och säga att jag brukar kika in i din blogg och blir alltid lika glad. Du påminner så mkt om mig själv när jag var "ung". Alltid på språng och fylld av energi. Och sen var mitt smeknamn när jag spelade fotboll Pe. ;). Mkt har hänt sedan dess men jag försöker hitta min väg tillbaka och din blogg är verkligen till stor hjälp. Känner mig alltid lite gladare o mindre deppad när jag läser den. ;)

Så keep up the good work !!

2011-05-18 @ 11:19:54
Rikard säjer:

Är du rädd att gå ute på natten?- Muskelberget Pe skrämmer bort de elaka =)

2011-05-20 @ 17:46:08

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback