bättre med lite ordning än ingen ordning

04 Nov, 2011 - 12:00 ☆ glada dagar
                      

sakta men säkert blir det lite mindre kaos hemma. Vilken tid det tar att komma i ordning. När det blir fint i ett hörn ser det ut som ett slagfält i ett annat. En flyttkartong i taget. Hitta plats. Packa upp. Montera hyllor. Lampor.

Jag blir stressad av stök. Vill ha det fint, städat och iaf lite organiserat för att få ett lugn hemma.

Någon mer som blir orolig och stressad när det är stökigt?

Pe

Kommentarer
Karin säjer:

Jaa! jag kan inte sätta mig ner och ta det lugnt på kvällen förrän allt stök efter dagen är bortplockat!

Å Jag måste packa upp och sånt direkt jag kommer innanför dörren, hatar när det är saker överallt på fel ställen:)



Men när man flyttar tar det ju lite tid, men snart är ni nog klara:)

2011-11-06 @ 21:51:55
Blogg/Hemsida: http://karint.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback