Du är en goding men förbjuden

10 Nov, 2011 - 18:28 ☆ glada dagar
                          

När J ser ut som en goding i den nya overallen så har jag förbud på godingar.

Jajjemänn mer än en vecka avklarad med totalt sockerförbud. Jag känner mig grym. Har inte känt mig lockad mer än 2 gånger och båda gångerna på jobbet, trötta eftermiddagar när hungern faller på.... Inget godis, inget fika. En vecka till med total förbud, sen kanske jag eventuellt börjar äta choklad på lördagar. :)

Varför? För att jag inte vill känna sockersuget. Jag vill inte äta bara för att det finns. Och har man bestämt sig för att låta bli så accepterar jag det och står över. En frukt när andra äter bullar känns betydligt bättre ;)


                          

Men praliner i stora skoteroveraller är svåra att motstå. Så grann att jag funderar på en själv också. Oj vad man kan leka i snön hela vintern utan att få snö innanför kläderna. Love it!! Och love J ännu mer för att han är så galet snygg i den. Jag menar vilken rumpa!! haha


                           

Sen är det ju inte fy skam med en innerficka för dessa ändamål. Haha jag har väl aldrg förr sett några kläder med symboler för kondomer och piller. Men det är klart blir man fast på fjället en månad eller två kan man ju både få huvudvärk och bli sugen på att hålla värmen!!!

Nu dags för Boxpass! Yey! Lovely!
Sen har J lovat att plåga mina armar. Vet inte vad jag mest ser fram emot!

Puss på er praliner
Pe




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback