Lyxa till det en helt vanlig tisdag

08 Nov, 2011 - 13:31 ☆ äta bör man
                             

Hos oss lyxar vi till det med Entrecote till lunch en helt vanlig tisdag!

Eftersom vi går om varandra med eftermiddagens o kvällens träningspass så får vi lyxa till lunch istället för middag!

En jättesallad till det o saken är biff.

Snacka vi är nöjda över att vi fyndade entrecote igår på coop till extrapris. Glöm inte bort att kolla in deras hylla med kortdatum o därför mycket billigare varor. Jag menar spelar roll om datumet går ut dagen efter, det är ju bara att äta lyxkött till lunch! ;) (förlåt elin att vi var på coop ska aldrig mer hända!! ;))
Tjollahej!

Pe

Kommentarer
Jenny. säjer:

Klart du ska handla mer på Coop !! =) Vi har ju tom den dära nya yogurten Skyr som alla pratar om. Mer protein mindre fett, påminner lite om kesella i konsistensen. =).

2011-11-08 @ 17:52:45
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/
Emmy säjer:

Hur mycket tränar du på en vecka? :) Jag jobbar som massör och behöver defenitivt stärka upp min kropp. Några idéer på bra träning? Så vill jag gärna ha lite kostidéer med :D Enklare mellanmål att ha med sig, samt vad jag ska äta innan, under och efter jobbet. Ha det bra!

2011-11-08 @ 19:52:37
Blogg/Hemsida: http://emmylamm.blogspot.com
Elin säjer:

Haha! Nä, gör inte om det!! ;-)

Snygg salladsskål! Som jag längtar till lördag!

Kramelikram!

2011-11-08 @ 21:18:53
Blogg/Hemsida: http://[email protected]

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback