Måndag

28 Nov, 2011 - 19:23 ☆ glada dagar

På en gata i stan har det ätits middag, druckits kaffe och diskuterats muskler. Nu planeras kvällens träning! Har inte instruerat på över en vecka nu vilket har känts otroligt skönt! Tiden har inte funnits till med utbildningen o pluggandet. Sen har det känts skönt att få ett break från allting o fokusera på mig själv ett tag. Sen får ju deltagarna en paus från mig också. Men jag ska erkänna att jag saknar det en aning. Framförallt längtar jag efter mina deltagare! :) som jag längtar efter er redan! :)


Kommentarer
Benita - IAATC.SE säjer:

Tack för inspirationen själv som du bjuder på! :)

2011-11-28 @ 20:23:26
Blogg/Hemsida: http://iaatc.se
Tompee säjer:

Vart är min film?

2011-11-28 @ 20:53:22

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback