Öka tempot och tvinga dig att springa fortare fortare fortast

05 Nov, 2011 - 18:54 ☆ Träning
                          

                            Det gäller att hålla i sig när man ska hoppa av löpbandet och vila.


                          

                                 Och det gäller att hålla i sig när man ska hoppa upp igen

                          

                              Där emellan gäller det bara att springa så fort som möjligt.


                          

Efteråt torkar man svett och ler över att man tog sig igenom intervallerna galant! Trots ett dåligt träningstagg i 2 veckor. Trots noll motivation. Trots att jag kände mig tjock och tung. Grattis till mig.


Pe



Kommentarer
Jenny. säjer:

Jag ignorerar förkylningen och låssas som om den inte finns. ;).

Du är duktigt du som tränar på som en galning. =).

Hare gött !!

2011-11-05 @ 22:33:30
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback