utvärderad

14 Nov, 2011 - 22:28 ☆ glada dagar
Hej på er! Mår ni bra??

Jag är 27 år och är inne i en kris. Jag har inte tränat hårt på en månad kanske. Mest bara flyttat, stressat, skuttat omkring, dansat.. ja haft det roligt helt enkelt! :) Jag känner mig dock som en filpåse i armarna och musklerna känns som degklumpar.

Psykiskt? Ja kanske. Men är man van att ständigt träna och känna sig uppumpad så är denna känsla svår att bli vän med!! Jag har fått bröst, en rumpa, det hänger ut över jeanskanten. Haha jag känner mig som någon annan. Det blir värre när man närmar sig 30 har jag hört.. man går lättare upp i vikt när man blir äldre..

Äldre. Haha va? Jag äldre? Oh herregud jag kan inte bli vän med äldretanken. Varför? Jag har ingen aning... Ska jag lägga på mig några kilo och få stora bröst och en rumpa när jag dem senaste åren har varit platt som en pannkaka?? Känns märkligt. Jag känner mig märklig i min kropp....

                      

Inte så att jag jättemisstrivs. "du är ju ändå 27 Pe, då får man lite former" jo jag tackar. Nej det är bara det att det känns märkligt! Och jag längtar faktiskt till tunga hantlar, synliga ådror och löparspår!







Jag är svinlycklig iaf! Vem blir inte det i favorit skorna? Dem fluffiga varma med blommor o fjärilar på! Underbart att få ta fram dem igen!

Till sist; TACK för ikväll!! Ni är grymma bodycombat deltagare!!! Shit! I stort sett fullt pass!!

Oktober o november har vi utvärdering av oss instruktörer. Idag var det min tur att bli granskad av Sofia på combaten! Så fantastiskt att få feedback på det man gör. Saker man gör bra, saker man kan tänka på! Tack Sofia, dina ord är guld värda! Blev även filmande på passet. Ska klippa ihop en fräsig film och dela med mig av bodycombat glädjen!!

Så den kommer så fort jag hinner!! ;)

Oj vad jag mår bra. Kanske ska käka pepparkakor och bli rund o go!

Puss

Fröken

Kommentarer
Ea säjer:

Duktig instruktör ger duktiga deltagare!



Å du, det hör liksom till att krisa när man närmar sig 30 :-)

2011-11-15 @ 07:10:04
Blogg/Hemsida: http://famcleves.blogspot.com
Sofia säjer:

Härligt inlägg! :)

2011-11-15 @ 12:30:30
Blogg/Hemsida: http://sofiaholgersson.blogg.se/
Linda säjer:

Då kan du ju gissa hur det känns att försöka vänja sig vid att närma sig 40. Det är kris på riktigt!! :)

2011-11-16 @ 08:50:00
Blogg/Hemsida: http://fruwestman.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback