Varför vara ledig när man kan jobba?

05 Nov, 2011 - 09:36 ☆ glada dagar
Hej på er! Hoppas ni har en skön lördag. Tagit en välförtjänt sovmorgon kanske?

Själv hoppade jag upp 06.30. Jobblördag idag. Receptionen på Step In hela dagen. Som tur är så träffar jag glada människor. Många morgonpigga som är uppe och tränar in lördagen. Duktiga människor! :)

Jag ska passa på att plugga anatomi lugna stunder under arbetsdagen. Och längtar tills jag kommer hem och ska tillaga en suverän kycklingrätt! Recept kommer senare! :)

Trevlig lördag på er!

Pe


Kommentarer
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ säjer:

sv: tack raring <3 detsamma!

2011-11-05 @ 10:47:25
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback