3 timmar senare är jag mest bara hungrig

13 Sep, 2011 - 21:57 ☆ Träning

Är hemma efter tre timmars träning. Galet? javisst. Underbart? Absolut.

Jag startade kvällen med ett spinning + styrka pass med ett företag. Stundvis tänkte jag att "dem kommer hata mig för alltid" när det såg riktigt tungt ut. Shit jag kan ju inte dräpa människor tänkte jag!!

Efteråt kom dem fram flera stycken och berömde mig o passet. SA att det var ett jätteroligt pass. Ibland är det svårt att läsa människor. Man vet inte riktigt vad ens deltagare tycker o tänker. Alla är så fokuserade när dem tränar och har lixom inte tid att le eller skrika hurra under passet. haha. Ni förstår vad jag menar va?

Sedan axlar i gymmet. Hade en timme till mitt nästa pass så att köra lite axlar var ju bra att fylla ut tiden med.

Efter axlarna var det dags för zumba. Jag säger det igen, jag älskar hösten och när alla hittar in till träningssalarna igen!!! :) Tror det var fullt pass och kändes lika roligt som alltid.

Dans ger energi! :)

Avslutade kvällen med att köra igenom några combat låtar med Sofia som vi ska ha med på lördag när det är dags för LESMILLS MARATON! missa inte det!

Lördag 17 sep kl 13.30 Lesmills maraton på Step in!
Vi kommer släppa låtar från de nya releaserna.

Bodypump
Bodycombat
Bodystep
Bodybalance
Bodyvive
Rpm

Boka din plats på hemsidan. Stepin.nu

Äta äta äta äta

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback