Den lilla rosa

27 Sep, 2011 - 16:58 ☆ glada dagar
Hallå där!

Någon som behöver en liten rosa och vill köpa en klänning? :)

Jag köpte den till min väns bröllop i februari och har använt den en enda gång. Ett halvår senare är den för liten. Jag har vuxit ur den/ätit mig ur den/biffat mig ur den/fläskat mig ur den/tränat mig ur den..... hur som helst så kommer jag inte i den längre... Jag är ledsen för jag älskar klänningen. Men men får man inte igen dragkedjan så får man inte.

                  

Den funkar bra att dansa och sjunga i. Man blir glad av rosa. Och av rosor. 


                             

                                            Den funkar för barhäng


                       

                                                    Gör sig bra till festmaken

                       

                                 Utmärkt för att visa sin breda ryggtavla och oxnacke i.....


Klänningen är från Vila och i storlek xs. Jag har för bred rygg för att komma i den numera.
Men är man inte lika bred över ryggen och inte har några jättebomber till bröst så borde den passa utmärkt :)
Den är nog inte så liten i storlek tror jag för jag är inte så liten.... ja det är ju tydligt det när klänningen inte passar numera haha men ändå....

skicka ett mail [email protected] eller lämna en kommentar. Billigt pris utlovas ;) Dumt att den tar plats i garderoben.

Puss på er.

Jag fortsätter torrhosta som en gammal rökare by the way. känns inte okej.

Pe

Kommentarer
Linda säjer:

Tjena rosa bruden!



Fin klänning men väldigt mycket för liten för mig! :)

Jag såg precis din utmaning, och vad kul att du följer bloggen! :)

Ska se till att testa combaten nästa vecka.



Krya på dig!!

2011-09-27 @ 21:20:19
Blogg/Hemsida: http://fruwestman.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback