god morgon

27 Sep, 2011 - 08:38 ☆ glada dagar
Efter gårkvällens Bodycombat pass har jag fått ännu mera rethosta tror jag. Ett pass som för övrigt kändes lite luddigare än vanligt. Nytt pass och en lite trött kropp ingen jätte bra kombo.

Sovit dåligt. Vaknat av min hosta till och från. Mardrömmar.

När jag väl släpar mig ur sängen på morgonen är det kallt. Det blåser och regnar. Strömmen går. Mörkt överallt. TVn dör. Kaffebryggarn dör. "vilken underbar dag" Tack för den starten.




                               

Jag vill ha sommar igen. Den var för kort. Värme. Jag gillar inte att frysa. Eller att hosta. Eller snora. Nej tacka vet jag värmande sommarsol istället för kallt höstregn.

Godmorgon

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback