Jag tänker som så att

06 Sep, 2011 - 16:57 ☆ tankar o drömmar
                              

Jag tänker som så att jag kanske ska dra till gymmet och hänga lite. Ben och armar vore inte så dumt. Det är länge sedan jag gymmade ordentligt. Tiden har inte räckt till. Konstigt egentligen...

Igår efter mitt Bodycombat pass var jag som inne i boxningsandan och fortsatte med ett "boxningspass" i gymmet. ÄNTLIGEN har vi fått upp en boxningssäck uppe i gymmet på step in, som jag har längtat :)

Slag på säck, hopprep, bål, medecinboll. Jag höll på att kräkas. Men jag gillade det. Var full av lycka efteråt.

8x 1 min slag på säck i fullt tempo gör en lätt illamående ;)

Jag tänker som så att jag kanske inte vill gymma ändå. Jag tror att jag bara vill dansa. Och slåss. Det är kärlek.

Pe

Kommentarer
Jenny. säjer:

Haha, dansa och slåss. ;). Men jag förstår vad du menar. Har just rockat lös här hemma, hundarna tror dock att matte blivit smått galen !!

2011-09-06 @ 20:05:39
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/
Sara säjer:

Nu är svaren på frågestunden äntligen uppe! :D

Klicka in på bloggen och se vad jag svarade på just dina frågor :)

2011-09-06 @ 20:47:19
Blogg/Hemsida: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback