Jag vill bara se stark ut framifrån

13 Sep, 2011 - 13:29 ☆ glada dagar


På lördag fyller jag år. Jag önskar mig smalare midja, mer definierade lår, smäckrare armar och rutmage.

Nej.... skulle man bara önska sig saker och få dem gratis vore det inte lika roligt. Hårt jobb förtjänar resultat. Resultat är roligare om man har jobbat för det! :)

Dessutom ska man glädjas åt det man har. Se det snygga på sin kropp.
Men jag ska jobba vidare med mina ben. "Önskar" mig ett par stora hamstrings :)
Som Lars säger. Tunga benböj, utfall mat och vila. Den melodin sjunger jag på.

Vad har ni för mål? Önskningar?

Vad är du mest nöjd över på din kropp? Tillåtet att säga miljoner saker ;) För vi ska vara nöjda kompisar! Utifrån det jobba vidare med det man vill förbättra ännu mer!


Later

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback