JOSSAN!!

23 Sep, 2011 - 23:51 ☆ glada dagar
Veckans hyllning går till Josefine Rådström.

Min fina fina Jossan som har varit som en syster för mig i många år! Den Josefine som jag ständigt saknar. Som låter som mig i telefon (det har faktiskt skrämt mig några gånger... är det jag själv som svarar?).



       


Jossan som jag har skrattat och gråtit tillsammans med. Fisit och fnittrat med. Delat födelsedagar och julafton. Sommar och vinter. Ja ni vet allt som man kan tänkas gå igenom egentligen. Vi har bott under samma tak. Bajsat på samma toalett (att vi tävlade om vem som gjorde nr 2 snabbast är en helt annan sak...) Vi har kramat samma träd ;) Skrikit i samma spökhus. 



               



Vi kan vara lika suriga och envisa båda två. Samtidigt som vi är lika spralliga och galna. Lika men olika. Starkare band än bara vänner. Du kommer alltid vara min extra syster tjejen ;)

Dessutom inspirerar Jossan mig med sin blogg pinksnow varje dag. Med grymma outfits, mycket skor, smink, smycken och roliga upptåg.

Låt världens bästa Josefine inspirera dig också! <3

Av dessa och miljoner anledningar till går veckans hyllning till JOSEFINE RÅDSTRÖM


               




Kommentarer
josefine säjer:

<3 <3 <3

2011-09-25 @ 17:40:47
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback