När fredagskänslan infinner sig

23 Sep, 2011 - 09:49 ☆ glada dagar
  

God morgon. Och med god menar jag god.
Efter spinningpasset halv 7 imorse körde jag armar. Det var ett tag sen. Kändes tungt på ett härligt sätt.

Fredagmorgon är den bästa morgonen på hela veckan. Det är HELG! Jag möts av glada "god morgon" från fantastiska morgonpigga människor i spinningsalen och uppe i gymmet.

Igår var jag trött som ett litet barn. Efter en kväll på step in med dans och boxning ramlade jag i säng kl 21.
Har frysit som en tok i 2 dagar nu. Antingen är det pga ruggigt höstregn eller så är jag sjuk snart? Hemska tanke..

Veckans hyllning kommer snart. Som sagt jag ramlade i säng igår och orkade inte med något inlägg.

Godmorgon!

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback