Om man är ovettig kan man inte skriva något vettigt

08 Sep, 2011 - 22:19 ☆ glada dagar
                        

Välkomna till Fröken Pe. Där höstmörkret får mig att frysa.

Lite torsdagsupdate;

1)Jag har avverkat ett crossfit pass på step in ikväll. Och därefter instruerat box.

2)Jag har haft träningsvärk i armarna sedan i tisdags.

3)På lördag gifter sig mina vänner Elin o Peter och jag har lovat att agera kameraman.
Detta filmande kan bli spännande. Kan bli svårt att fokusera på kameran om tårarna rinner.

4)Jag är trött. Hösttrött kanske det kallas?

5)Men glad för det ska man alltid vara.

6)Känner mig lite stressad för har tusen saker som hänger över mig. Men jag försöker coola ner. Imorgon tar jag tag i det.... eventuellt ;)

7)Tvättmaskinen har gått sönder i huset och jag svämmar snart över i tvätt. Med ett antal träningspass i veckan blir tvättkorgen fort full. När man är två som inte verkar göra annat än svetta ner träningskläder går det dessutom dubbelt så fort att bilda tvätthögar.

8)Min klänning som jag har tänkt ha på bröllopet är för liten. Vad hände? Hur mycket har jag ätit sedan februari? Hur ska jag hinna hitta en ny?


                           

Kaffe gör iaf världen godare, så det behöver jag inte oroa mig för. Skönt att något är som det ska.


                           

Ne jag vet inte kanske borde skriva något intressant? Ta upp något vettigt här i bloggen. Djupa samtalsämnen och diskussioner. Analysera. Men jag orkar som inte. Dessutom är jag nog en rätt ovettig person så att skriva något vettigt låter konstigt.

Jag fyller år snart! Om ni undrar önskar jag mig en ny klocka och ett par sneakers. Dessutom trodde en kollega på step in att jag var typ 22. Haha tack säger jag nöjt som ett litet barn :)

Hejhej

Kommentarer
Sofia säjer:

"Men glad för det ska man alltid vara"... Bra där!

2011-09-09 @ 08:11:02
Blogg/Hemsida: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback