träningsvärk tjollahej

11 Sep, 2011 - 19:15 ☆ glada dagar

Fredagmorgon och ett fantastiskt benpass. Fredag eftermiddag-ont i benen. Lördagmorgon och dags för spinning. Syra i benen. Varenda uppförsbacke kändes som kebnekaise. Bodypump lördagmorgon går knappt att tala om. Pumpa bort lite träningsvärk i benen lät lättare än det var. Ont.

Lördagkväll och svårt att ställa sig upp. Träningsvärken sitter klistrad som värsta superlimmet. (nej jag vet inte vad det var för dum liknelse....)

Söndag eftermiddag. Receptionen på step in. Träningsvärken har släppt. Träffar glada träningsmänniskor och känner att livet är underbart. Imorgon bröstpass på schemat och jag längtar efter nästa träningsvärk! ;)

Haft en bra helg? :)

Eftersom jag inte kom i den där klänningen och kände en lättare panik känsla av tanken "jag har blivit en tjockis", var jag tvungen att klistra på poserings facet ställa upp kameran och dokumentera vad som egentligen har hänt med vikten på ett halvår. Bilder i nästa inlägg.




Kommentarer
Jenny. säjer:

Min helg har varit fylld med jobb och träningsvärk. Körde hårt på grisan i fredags, rusade upp för alla backar på 5 km slingan. Döda ben här oxå !! Underbart !! =). Pssst jag tror klänningen har krypt i tvätten eller nåt. ;).

2011-09-12 @ 15:50:10
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/
josefine säjer:

tack söta duuuu :)

2011-09-12 @ 19:35:04
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback