Energiladda

09 Apr, 2012 - 20:52 ☆ tankar o drömmar

Det är viktigt att ladda med energi. Bara få vara. Må bra.
För att citera min älskade J "man går och lägger sig när man är trött, man vaknar när man vill, man äter när man är hungrig och man skiter när man måste"

Ingen stress bara lugn. Tystnad. Vårsolen som värmer. Kaffe i termos. Skidturer som får upp pulsen och svetten att rinna.

Inget gör mig så lycklig som att fara till en stuga och njuta av norrländsk vår när den är som bäst! Vintern när den är som bäst.

Nu går tvättmaskinen på högvarv för att tvätta upp underställen tills det är dags att fara igen. Om 2 veckor väntar Kiruna och riksgränsen med det bästa sällskapet!!! Jag längtar ihjäl mig redan nu!!

Puss puss lyckopuss// Pe

 


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback