Jag antecknar träningspass och goda saker

16 Apr, 2012 - 21:59 ☆ glada dagar

Allt möjligt är bra.

Idag antecknas det;

Jag tog en morgonpromenad till jobbet och tyckte det var jobbigt att snoret rann. Jag kom att tänka på att jag ska göra fystester för gladiatorerna, ignorerade snoret och kände mig tuff.

Skulle ha bc pass som inte blev av. Kände mig ledsen för att gruppträningen i stan inte kommit igång. Sen använde jag min bc energi till att köra ett lite crossfit pass.
Runda 1= Frivändning, armhävningar, sneda crunches med viktplatta 21, 15, 9.
Runda 2= frontböj med militärpress, knee to elbow, burpees 21, 15, 9 även där. (Alltså först gör man varje övning 21 reps sen gör man ett varv till med 15 reps osv.)

Blev glad av att träffa Mia min instruktörskollega! Körde med på hennes cx pass idag bara för att jag inte kunde låta bli :) vi planerar en rolig teamklass snart!! Älskar att köra teamklass med Mia!! Så länge sen nu.

Kvällen avslutade med axelpass i gymmet med Emelie! Underbart!!! Då hade jag hunnit äta och vila ordentligt och var taggad på gymmet igen :)
Och taggad på att träna med en kompis! Så kul och så bra att få passning!

Älskar mannen i den lilla butiken på hörnet där jag är stammis! Han ler snällt fast jag köper snus igen. Jag höll ändå upp i 4 veckor.
"Nu vet du att du kan nästa gång blir det ännu längre."

tack. Du tror på mig. Jag behöver folk som tror på mig.
Jag har nämligen lätt för att inte tro på mig själv.

Jag älskar den här dagen. Imorgon fullt ös. Vet inte hur jag ska hinna allt.

God natt och adjöken
Snick snack snickers. För det är jag värd!


Kommentarer
Anonym säjer:

Det var riktigt kul!!!! Du får alltid höra av dig när du vill ha passning;) Idag känns det att jag har axlar, Fantastiskt!!!!! :)

2012-04-17 @ 06:29:11
Blogg/Hemsida: http://emelielarssons.blogg.se/
Elin säjer:

Nästa gång blir det åtta veckor. Men bara när DU vill. Och när du vill då kan du! Det vet jag! Sluta snusa, trycka vikter, dansa hela natten eller krossa Bullet. Du kan allt du vill och lite till, kom ihåg det fantastiska Petra!

Ps, imorrn far vi! =)

2012-04-17 @ 20:06:12
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback