känslan när dem ringer från en tv-produktion

15 Apr, 2012 - 21:29 ☆ glada dagar
Det var sista ansökan idag. Så imorse tänkte jag "vad tusan jag testar"

Sen ringde dem. och vill att jag kommer till Sthlm på uttagningen och gör fystesterna. Herregud vad har jag gett mig in på? Jag vill kräkas. Jag måste skratta. Det bubblar i magen. Och lite andra tankar flög omkring.

Jag har inte tränat för det. En rolig grej. Jag vill sätta min fysik på prov. Ja och sen blev jag hetsad av alla att söka! ;)
Men alltså shit vad jag är peppad! Kommer nog bli den tuffaste och roligaste dagen jag varit med om.
Många söker, många starka tränade människor så chansen att komma vidare och med i programmet ser jag inte som jätte stor. Men jag ska kämpa! Tills benen inte bär mig och tills händerna blöder.

Tänk om det skulle bli verklighet, att jag skulle få springa in i Bullet i gatloppet!!!! Jag kommer drömma mardrömmar om det ;)

Shit!
Mörda skrev brorsan. Jag kanske blir mördad svarade jag.

Tjohejgalej




Kommentarer
Linda säjer:

2012-04-15 @ 22:02:31
Linda säjer:

Kör Petra! Du kommer att krossa allihopa!

2012-04-15 @ 22:03:30
Matilda säjer:

Grymt! När åker du ner?

2012-04-15 @ 22:18:07
Blogg/Hemsida: http://malviktigt.shapemeup.se
Rikard S säjer:

Lycka till vännen! Ifall du kommer med så kommer jag se ett helt program av gladiatorerna. =)

2012-04-15 @ 22:31:40
Anonym säjer:

Jiiiii! Hehe fy va kul! När är utttagningen?

2012-04-15 @ 22:41:18
Lena säjer:

Så modig du är!! Lycka till från din kollega i Arvidsjaur (har bara BP på Step In en lördag i månaden, så jag märks inte så mycket där :))

2012-04-16 @ 07:32:50
Blogg/Hemsida: http://bjelfen.blogspot.se/
Josefin säjer:

GRYMT Petra! håller tummar å tår för dig, en till tjej från boden som ska (hon ska 29:onde).. Du är sjukt bra! KRAM

2012-04-16 @ 21:54:55
Blogg/Hemsida: http://josefin.shapemeup.se
Ullis säjer:

Lycka till! Hoppas du kommer vidare. :)

2012-04-16 @ 23:32:05
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback