Tjooohopp och hej

11 Apr, 2012 - 12:55 ☆ Träning

Igår äntligen premiärträna på riktigt på nya gymmet! Bröstpass och idag har jag träningsvärk.

Fortsatte kvällen med body combat och Zumba ute på furunäset. Lyx att numera ha två gym att instruera på! :)

Imorse mötte jag upp min vapendragare Elin för ett tidigt gympass. Rygg stod på schemat. Det är så skönt när jag nu har 5 min till Step in 24. Tar lixom ingen extra tid att träna! :)

Stängde in mig i iw salen efter vårt ryggpass och förberedde mig inför mitt första iw pass imorgon kl 07.00 :)
Oj så kul!
Hoppas på många morgonpigga deltagare!
Svetten rann och jag bara längtar tills imorgon.

Glad onsdag på er!
Fröken

 


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback