Vårgult är ju kul. Atjo!

25 Apr, 2012 - 23:01 ☆ glada dagar

Klädde mig i vårgult. Njöt av att solen sken. Sh bam ikväll. Marias pass. Jag var med som den tysta instruktören. Alltid kul att vara två. Och vara med på varandras pass ger energi lika stark som solen!!! :)

Solen är kul. Och gult är fint. Men resten är jobbigt. Samma sak varje gång det går mot vår.

Jag nyser konstant (tydligen alltid 3 ggr efter varann säger Elin) jag får tungt att andas. Tungt i bröstet. Svettas. Snorig. Allmänt seg.

Snömögel och sen kommer pollen. Jorå välkommen vår. Skit kul att du är här.

Nu ska jag dansa mig i säng. Har indoor Walking pass imorgon kl 7. Hej och hopp.

Pe


Kommentarer
Ronja säjer:

Tack!:) Jodå, allt är bara bra med mig också... less på skolan men nu är det inte länge kvar till sommarlov! Kram!:)

2012-04-26 @ 19:30:21
Blogg/Hemsida: http://roonja.devote.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback