Björnarna lurar i skogen. Spring förbi dem.

10 Aug, 2012 - 23:09 ☆

God kväll! Jag har just kommit in efter en härlig kvällspromenad med lillkusinen. Fick ett sms "ska du med och gå i 1.5h?" och vem tackar nej till det? ;) 8.6 km blev det. Överallt och ingenstanns och vi hann prata om allt och inget. Helt underbart!

Äntligen helg. Jag ska säga er att jag är helt slut. Igår somnade jag på soffan hos farmor och farfar. Död. Ungefär.

Dessa veckor har tagit all min energi. Upp 6.15 på morgonen. Jobba. Städa hela kvällarna. Men äntligen! I onsdags var det klart! Med hjälp av min bästa vän Elin!

Nycklarna är överlämnade och jag kan pusta ut i några veckor innan det är dags för husinflyttningen.

Och sist! Handboll är min nya favorit sport! Alla mina framtida barn ska börja spela. Punkt.


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback