Det blev lördag denna vecka också

25 Aug, 2012 - 19:01 ☆

Vaknade till en vacker morgon. Drack kaffe och tittade på dimman som låg över älven.

Sen bar det av till Lule med Elin. Vi båda hade som mission att köpa skor. Och det lyckades vi med. 2 par var blev det.

Jag är överlycklig! Behövde vardags och jobbsneakers. Ett par rosa och ett par blåa blev helt perfekt!!

5.8 km blev sprungna under em också. Kändes skönt. Jag var trött och hungrig och sprang i skogen vilket går lite långsammare. Så var nöjd över 31 min.

Tanken är köra ett crossfit pass utomhus ikväll. Om jag inte somnar på soffan istället. Svårt att veta i nuläget.

Mår ni bra? Vad gör ni såhär en lördagkväll?

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback