Intervall och finbesök

19 Aug, 2012 - 19:58 ☆

God kväll kära läsare.
Idag har jag haft finbesök av 4-klövern. Vi hade en trevlig stund med kaffe, prat och skratt. Och 4-klövern har fått dansa med fröken Pe! Det var det roligaste på mycket länge!

Grabbarna har spelat in deras 3e del i "4-klövern hälsar på" så snart får ni ta del av det genom filmen. Jag lovar att lägga upp den här och länka till deras blogg ;)

Annars blev det en myslöprunda på morgonen. 7km i lagom lugnt tempo.
Nu har jag precis avklarat kvällens intervaller. Det var jobbigt. Men otroligt skönt nu.

Körde 5,4,3,2,1
4,3,2,1
2 min vila mellan de längre intervallerna och 1min vila mellan de kortare.

Nu ska vi äta soppa och se film!!
Jag har läst alla tre böckerna och nu äntligen är det dags för filmen!


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback