Måndag

27 Aug, 2012 - 21:37 ☆

Tjohej!

Då var det ny vecka. Nya kalorier. Nya träningspass. Nya skor. Nya tighta jeans och snart ny nyckel till nytt hem.

Den där appen var inget för mig. Eller räkna kalorier är inget för mig. Jag vill äta när jag är hungrig och äta tills jag är mätt.

Så mycket som jag rör mig ska man inte tänka på kalorier. Ja det skulle vara att se till att äta mer hela tiden :) för det kan vara svårt ibland att få i sig tillräckligt för att bli stor och stark :)

Kl 7.30 tog jag och mamma en morgonpromenad på 75 min. Precis innan regnet. Bra timing. Och så kul att gå med älskade lilla mamma!
Kvällen gick åt till att ha cx och bc pass.

Däremellan har jag ätit. Och jobbat.
Jag har absolut inget intressant att berätta.

Har ni något kul att dela med er av?

Pe


Kommentarer
Anonym säjer:

Det låter klokt. Anorektiska appar eller dieter är inte lönsamt när man villl vara stark. Tack för fantastiska pass och roligt att träffa dig! Hoppas pannkakan var god :)

2012-08-27 @ 22:53:11
Blogg/Hemsida: http://Emelielarssons.blogg
Lena säjer:

Tycker det verkar vettigt att slänga kaloriberäkningarna :) Om man rör på sig och äter någorlunda vettigt så får man nog en kropp som är i balans. Det kan nog vara nog så värdefullt. Det ska ju vara "gött att leva".

2012-08-28 @ 07:26:17
Blogg/Hemsida: http://bjelfen.blogspot.se/
Ea säjer:

Hahaha, ja hur man skiter på fjället får bli min hemlighet... men jag kan säga som så att det är inte trevligt!
Tack själv för ett härligt pass! Synd att du inte ska köra Zumba mer... men visst ska du fortsätta med andra pass? eller ska du pausa instruerande helt? Såg att du ska ha combat på torsdag, jag har bokat ;-) Vi ses!! kram kram

2012-08-29 @ 11:50:09
Blogg/Hemsida: http://famcleves.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback