Träning. Nolia. Solsken. Kvällsjobb.

12 Aug, 2012 - 23:04 ☆

Tjoho.

Började dagen med en springtur imorse. Kände att det skulle bli en varm dag. Och det blev det!

Mötte upp amanda i stan och vi var taggade för noliamässan. Solskensdag tala om det!

Vi shoppade iaf den nya mirakel bhn. Det ni. Jocke sa något om att det var osexigaste han nånsin sett. Det ser ut som en tant bh! Men dem säger ju att den ska vara så bra. Haha!!

Njöt i solen med en god lunch och fick äkta bra kvalitetstid med bästa Amanda!

Jag och kusin tog ett träningspass sen utomhus och sedan kastade vi oss i poolen. Det var varmt. Att träna. Och svin jobbigt.

Kettlebells swingar, burpee, utfall, springa, armhävningar, crunches.
Min kusin är en hårding. Jag tror hon är släkt med mig :)

Kvällen har jag suttit i receptionen på Sensia. Bra dag!!

God kväll

 


Kommentarer
S säjer:

Va bhn bra då? Passar den storbystade? Såg på byskemarknad men vågade inte köpa :)

2012-08-14 @ 22:49:18

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback