Drömmen om Atletisk fitness

12 Dec, 2012 - 22:19 ☆ glada dagar

Idag blev det onsdag och med det kom halsont. Jag är inte den som ställer in träningen för lite snor och trötthet. Men halsont=träningsförbud!

Så idag ställde jag in mina pass, cx worx och sh bam eftersom jag inte fick någon vikarie. Hur mycket jag än älskar mina pass är det inte värt att riskera hälsan.

Annars har det varit grymma dagar. I måndags avslutning med mina fantastiska och underbara dansgrupper. Och efter det hann jag med ett ordentligt benpass med Emelie. Har träningsvärk som inte är av denna värld ännu idag. 😉

Tisdag igår och bröst och triceps blev mördade. 👍💪
Tack Emelie för två grymma pass såhär långt! Det är underbart att ha en träningsvän som sliter lika hårt som en själv. Någon mer som älskar styrketräning och låter ingenting komma ivägen! ❤
Vi kan vi vill och vi ska bli jävligt starka.

Mitt mål är atletisk fitness 2013!
Då kan man inte ge upp. Inte vila. Bara jobba hårt!


Kommentarer
Emelie säjer:

Jag älskar att träna med dig!! Du är grym och grymt snygg ;) Vi ska alltid slita, aldrig vila. Du ska vinna, det ska vi se till :)

2012-12-13 @ 11:04:27
Blogg/Hemsida: http://emelielarssons.blogg.se
Ullis säjer:

Vad är det för dansgrupper du har? Tycker det är så synd att Sensia inte har Funky Kidz längre. Har en 7-åring som älskar att dansa.

Svar: Jag har barngrupper i Sjulsmark nu. Hade på sensia tidigare, men blev för tungt att jobba varje helg eftersom dem grupperna låg på helgerna. Kolla med musik o dansskolan, dem har mycket bra barngrupper :)
Petra Lindmark

2012-12-16 @ 00:54:45
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback