Löppass genom Sthlm central

12 Feb, 2012 - 23:09 ☆ glada dagar

Fantastisk andra dag på utbildningen :) jag har börjat älska passet!! Tackar till stor del Fredrik våran utbildare.

Det stämmer verkligen att en instruktör kan lyfta ett helt pass :) jag är full med inspiration!!

Höll på missa Arlanda express vilket ledde till ett löppass genom centralen. Med resväska. Har aldrig sprungit så fort!! In i folkmassan. Uuuuur vägen fröken Pe håller på missa flyget!!

Det var på sekunden. Hade jag missat tåget hade jag mest troligt missat flyget. Jag hatar att vara tidsopptimist :)

Nu är det bara en taxiresa kvar och sen är jag hemma! Längtar tillbaka till Sthlm. Det gör jag. Jag älskar att vara där.

Puss och sov gott kompisar
Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback